Teen Wolf S03E09: The Girl Who Knew Too Much Review

“Why is she with Derek? I don’t mean that to make fun of Derek. [….] Is she gonna sacrifice him at one point, or is he a reward for her? She’s just like ‘I’ve been killing these people; it’s all been going to plan; the people who I want dead are dropping dead. Nobody’s suspecting me; nobody’s putting me together with the Darach. I deserve a reward. I’m gonna get that Hale dick.’”

Advertisements

4 thoughts on “Teen Wolf S03E09: The Girl Who Knew Too Much Review

  1. You sucked your teeth I’m so MAD! LOL
    I don’t curse like that in rl either, hehehe
    Yo he was stalking you. I don’t wear make up that much either. I’m just too lazy for most things.
    I didn’t know that she saw herself before until she turned the water on and died. I just thought it was a two for one deal in the boys locker room. But I hated that she died and I knew it was coming as soon as I saw her alone in the school. Why didn’t she have back up. ugh.

    I don’t like that either it’s not cute. he’s doing the most and he’s worth the least.
    Allison it a dom. hehe

    I thought she was a siren after all that screaming. I hate those screaming scenes. Did she get turned into a banshee or was she on all along?

    I liked the hand holding. I liked that scene. It was just Scott being caring and comforting Lydia and her taking that comfort. It reminded me that they are kids in this weird situation and they’ve known each other before all this craziness happened. Sure they weren’t close before but still it’s like they are just trying to comfort each other.
    But they’re teasing that the death might be Scott’s mom. And I hope it’s not her. And I hope they don’t touch Danny either. :\
    I think the human’s heard it too. People were like, what’s that?

    Oh crap the same thing happened to Lydia then, because she was bitten and scratched an they thought nothing happened to her but now she’s a banshee.
    *Screams* P*ssy Game! Get it. I hope it was good. Derek’s taste in women tho like LOL.

    Yeah it was manipulative. And I would have been okay with Stiles doing that if he thought saying it would save his dad’s life. I believe at the time Stiles thought the Daurak* was coming after him. So whatever he can do/say to get his father to consider looking I’m cool with it. As long as it wasn’t him acting out to hurt his dad just because he was pissed of he wasn’t getting it or something. But if my mom’s in trouble and I’m a teenager trying to find away to save her, If I have to be an asshole to save her life … shit Ima do it.

    “He’s talking about monsters and werewolves” *SCREAMS* oop

    Well according to the greek alphabet Alpha is the first Beta is the second and Omaga is the last so maybe it was just the hierarchy of the pack? They were at the very bottom. And I guess they would be because the are twin freak puppies. *shrugs*

    Aww I miss the podcast music. :X

    • “You sucked your teeth I’m so MAD! LOL”

      Lol.

      he’s doing the most and he’s worth the least.

      Lmao. And yep, Allison is totally a dom.

      Did she get turned into a banshee or was she on all along?

      She got turned into it. It’s a result of Peter’s bite, just like Jackson turning into a Kanima.

      I think the human’s heard it too. People were like, what’s that?

      That was them reacting to the creepy music the orchestra suddenly started to play. Or else I think they would’ve run out a long time ago, lol.

      Oh crap the same thing happened to Lydia then, because she was bitten and scratched an they thought nothing happened to her but now she’s a banshee.

      Yep.

      Derek’s taste in women tho like LOL.

      Right? Ugh.

      Yeah, I’m positive he said it to get his dad to reconsider his denial.

      Aww I miss the podcast music. :X

      I have to see if I can put music in these videos, but I don’t feel like doing the work yet, lol. Because I do have a theme song for Teen Wolf. I used it in the few TW podcasts I did.

      • Lmao. And yep, Allison is totally a dom.
        like her mom, like her aunt. Or she’s at least assertive like them, but no doubt Kate was a Dom too. Which makes me laugh at Derek trying to be a pack leader. He is such a beta it hurts.
        That was them reacting to the creepy music the orchestra suddenly started to play.
        that was the weirdest school concert.
        Funny how the bite turns you into whatever …

        Don’t hurt yourself. I’ll just listen to what I have recorded. 😉

        • like her mom, like her aunt. Or she’s at least assertive like them, but no doubt Kate was a Dom too.

          Yep, yep.

          Derek could be a pack leader if he stopped flopping. He knows a lot, even though he doesn’t know how to put it to use. Scott’s developing into a leader, yet I don’t see him as a dom at all, lol.

Flail or vent

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s